miércoles, 9 de noviembre de 2011

Autoavaluació del meu e-portafoli


En un principi quan varem iniciar aquest projecte a primer de grau vaig trobar que era un repte un tant complicat. A mesura que he anat dedicant més temps, sobretot a primer quan vaig realitzar el bloc de multilingües i l'últim que ha estat el de socioemocional, a partir d'aquest moment he començat a gaudir i aprendre més coses a l'hora de manejar aquesta eina, encara que hi ha determinades eines del bloc que no domino gaire, però que espero en breu poder solucionar-ho i avançar.
La valoració que puc fer del meu portafoli de manera global és que tinc que treballar-lo molt més ja que manca d'elements i feina que he fet que penso que estaria bé compartir amb la resta de companys. Em falta enllaçar bé el bloc de tercer, personalitzar-lo molt més en quan a preferències, materials i part de la feina feta durant aquests dos últims anys.

De totes maneres, he de dir que estic molt satisfeta amb la feina feta al meu últim bloc de segon(socioemocional). I que cada vegada estic més a prop d'aconseguir completar una feina ben feta i satisfactòria dins del món de les TIC'S.

2 comentarios:

  1. Ana Marina has realitzat una progressió espectacular en quant als recursos informàtics. El teu bloc de l’assignatura de socioemocional em va sorprendre gratament i sóc conscient de l'esforç que t'ha suposat la seva creació...... Són moltes hores les que dediquem a la construcció del bloc i penso que queden reflectides en els resultats dels blocs.
    Estic molt contenta de que estiguis tant motivada i que els bons resultats aconseguits t’animin a continuar endavant.....
    Ja saps, aquest curs més i millor!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Ana Marina,
    Crec que les tres estam d'acord amb l'evolució que has fet en l'ús de les TIC per aprendre... enhorabona, tens molts de motius per estar contenta! Han passat dos cursos ja, i des dels inicis has fet una bona evolució, passant a fer només algunes entrades a fins i tot, fer una assignatura integrament mitjançant el bloc. Ànims perquè això el que vol dir és que tu pots!
    També crec que el teu gran repte és continuar i millorar encara més, i arribar a compartir tot el que tens per compartir, que és molt i molt interessant. El teu eportafoli serà molt interessant quan arribi a mostrar la professional que ets, la que t'estàs fent com a mestra amb tot el bagatge que hi afegeixes amb la teva experiència com a psicòloga.
    Per tant, ànims, que com t'ha dit na Lucía, aquest curs ha de ser més i millor!
    Bon curs i seguirem en contacte, enguany també!
    Una abraçada,
    Gemma

    ResponderEliminar